Si acum..?

Ce faci atunci cand cea mai draga fiinta de pe lumea asta te tradeaza?

Ce faci cand afli ca a fost degeaba?Fugi?te-ascunzi?

o iei la intrebari?Sau..se incheie totul...?Ce faci?Mai ramai..sau pleci?

Cum poti sa-ti imaginezi viata fara acea persoana care a fost mereu alaturi de tine..te-a ascultat..ati ras impreuna..ati plans..iar acum..te-a tradat..ai pus-o sa aleaga..intre tine si el...si a ales..pentru ca iti dai seama..ca nu ai insemnat nimic.

Totul a fost o mare minciuna..Prietenie falsa?Maturizare?Sau pe scurt o prostie?

Merita sa renunt la tot?Sa merg inainte ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat?O uiti?Sau lupti..

Gata!Taci!Nu vreau sa ma gandesc..O sa sufar eu pentru ca ea sa fie fericita...


2 comentarii:

  1. Mmm..nu fugi,nu te ascunzi.M-au tradat persoanele-n care aveam cea mai mare-ncredere intr-o anumita perioada.Eu m-am inchis in mine un timp,dupa atatea dezamagiri,dar mi-am revenit si nu mai am incredere-n nimeni;am invatat sa nu ma mai atasez de nimeni din juru-mi.E mai simplu?Poate nu.
    Te sfatuiesc sa mergi inainte si sa zambesti,sa dovedesti ca nimic nu te poate dobori.Eu te vad o persoana puternica,desi nu te cunosc prea bine:)

    RăspundețiȘtergere