Rock sau manele?

Nici nu stiu ce sa zic...am avut atatea discutii pe tema asta incat..nu stiu cu ce sa incep:))
Bineinteles ca exista doua tabere..dar un lucru e cert..nimeni nu face mai rau ca manelistii..
Trec de multe ori pe strada si cum sunt eu asa mai turbata..mai dau din cap..sa-mi aranjez paru..normal[:))] si mai vezi cate un manelist[zic asa sa nu jignesc] ca ma striga "satanisto!".Ok.Am inteles.De fapt n-am inteles.Da ascult rock.Da imi fac unghiile negre.Da am un look ciudat si o atitudine si mai ciudata.Dar sa judeci o persoana dupa felul cum isi da capul pe spate?Sau incep unii sa ma injure pe strada ..tot manelisti..si imi spun ca-s emo..Funny..chiar si eu ma amuz.Ideea e ca..manelele le voi uri mereu..indiferent de ce-ar urma..nu le suport..am prieteni care asculta manele..dar cand vine vorba de muzica ..ma retrag.Nu poti compara o melodie de-a lui Kurt Cobain cu una de-a lu' Gutza.Nu poti compara versuri ca ale celor de la Soad de exemplu..cu versuri gen"buzele tale 2 petale..cand le sarut ma topesc pe picioare".Lasand la o parte stupiditatea cu care sunt concepute..nu cred ca voi intelege niciodata cum ai putea sa te topesti pe picioare.Unii spun ca muzica rock inseamna doar urlete si zgomot.Fratilor..ati ascultat vreodata Cargo?Sau Iron Maiden...Pana si cei de la Slipknot au melodii chill.Nu.Voi auziti doar "zgomotul"[ca asa il numiti] nu ascultati si versurile.
Chiar azi un tip mi-a dovedit ca manelistii sunt inculti.Incerci sa-l iei cu frumosu..sa-i vorbesti mai pe limba lui si te baga si te scoate..te face tarfa..si asta fara sa aiba vreun motiv..si-atunci..sa nu-ti bagi ceva in manelele vietii?Sau mai bine zis..cultivati-va nene..Daca nu rock..bagati parazitii..ca si aia ruleaza..daca tot va place caterinca.Zic si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu