True friends?




Prietenii.Poate cel mai frumos lucru de pe lumea asta.Un prieten.O prietena.O persoana careia sa-i poti impartasi tot.Lor le datorezi totul..un zambet..o lacrima..Prietena mea cea mai buna..e totul pentru mine..si mi-am dat seama de multe ori ca as renunta la persoane mai dragi ca sa nu o pierd.Stii cum e cand esti singur?Stii cum e atunci cand in propria ta familie esti ..invizibil?Eu stiu.Si pentru ea..nu am fost niciodata invizibila.Si-a sacrificat totul pentru mine.Persoane care te iubesc neconditionat..indiferent de aspectul fizic..indiferent de calitati si defecte.Te iubeste pur si simplu.Si nu se asteapta la nimic in schimb.Doar ca mi-e greu.Si nu stie ca mi-e greu.Un singur lucru stiu..sunt multi invidiosi pe o prietenie adevarata..iar eu..nu sunt dispusa sa renunt la ce mi-a ramas..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu