Abis in vis

Mi-ai aruncat pe suflet cioburi incinse incat sa nu mi te pot scoate din minte. Si-mi esti o naluca nastrusnica ce imi chinuie visele in abis de stele si cumva iti iubesc alura de cavaler ce nu-mi completeaza jumatatea. Am crezut ca esti un vis transpus in realitate, un vis pe care-am incercat sa-l descifrez de secole de secunde si-as vrea sa-ti martuieresc ca mi-ai maturat sufletul de plumb, mi-ai aruncat cu praf de pusca pe ranile pe care timpul mi le-a oferit, ai plecat de nebun intr-o lume tampit de perfecta si nu te-ai uitat in urma.. la mine.. la trupu-mi firav si tamp, mi-ai acoperit ochii cu norii din ceruri si m-ai facut sa cred ca exista un " rai" doar pentru mine, doar pentru visele mele, mi-ai colorat zambetele in curcubee himerice, mi-ai dat sa beau iubire de fiecare data cand soarele imi mangaia chipul.
Oare tu, TU, m-ai iubit vreodata, mi-ai devorat trupul asa cum ti-am devorat eu fiecare privire? Ai uitat ca mi-ai promis luna si stelele? am ramas cu stelele strivite in fata usii mele si te-ai dus. Dar inca sper sa-ti limpezesti gandurile, sentimentele si sa-mi canti din nou iubire.
Am ramas un suflet pustiit, fara umbra, fara fericire, mi-ai furat pana si ultimul zambet pe care l-am ascuns in buzunar, ultima farama de speranta pe care mi-am purtat-o pana la ultima rasuflare de fericire.
Am scapat de o fantoma a fericirii care-mi inunda viata de "altceva" dar cumva parca nu regret ca te-am pierdut, si asta pentru ca mi-am alinat singuratatea cu o amagire a alter ego-ului meu si cumva am fost egoista sa cred ca viata se poate schimba in zile senine.
Am invatat ca uneori e bine sa ne inundam in siguratate si cumva, monologul asta pare o nebunie daca il recitesc in surdina. Am cantat un cantec fara vreo nota anume, dar cumva in lumea mea a fost cel mai frumos din umila mea existenta.
Fericirea e o aspiratie, un vis de neatins uneori, o poezie de dragoste, ca uneori poate fi si trist.
Si ma trezesc din vis. A nu-stiu-cata-oara.

3 comentarii:

  1. Fain blog, imi place!
    Ai un suflet frumos in tine!
    Felicitari pentru blog!
    Va astept si pe blogul meu:
    http://www.totusi-iubirea.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere