Just over here

Sincera,postul asta va fi inspirat de"Pink".De ce?Pentru ca imi inspira multa forta,iar eu am fost cam moale zilele astea...si inca sunt..E vineri seara si eu stau in casa,which never happened before...Imi caut printre ganduri si idei in asa fel sa ma si distrez in seara asta..si nu-mi trece nimic prin cap..decat o cana cu ceai si un iaurt cu fructe(asta am voie sa mananc) si niste Sons Of Anarchy sau C.S.I...Si desigur un zambet ratacit printre randuri..ca doar nu ne posomoram.Si o sa incep saptamana cu multe reprosuri as always..dar why should I care?School comes second cand e vorba de sanatate,I'm sorry...si chiar si-asa nu prea ma intereseaza,ca doar sunt fericita ca am scapat de shiturile care ma deranjau..si mi-am pierdut si ideile si buna-dispozitie..Nu ma mai intreaba nimeni daca sunt ok sau daca mai traiesc,inafara familiei si celor apropiati,deci doar atat imi trebuie.Si poate o gura de libertate din cusca asta.Inca nu m-am obisnuit cu camera mea obscura,parca-s la inchisoare doar ca imi delectez simturile cu un iaurt de calitate...(ras ironic).Parca nici nu mai arat la fel,mi-e si frica sa ma mai uit in oglinda dimineata..but its ok,all good things come to an end..asa-i?Si o sa va las cu sursa mea de inspiratie care imi mai da energie:Pink-Raise your glass.[Enjoy!]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu