Question mark

Pentru ca atunci cand esti cu capul in nori mai si cazi,pentru ca atunci cand iubesti mai si suferi,pentru ca atunci cand te joci cu focul te mai si arzi.
Sunt anumite lucruri pe care nu vream sa le recunoastem,sunt anumite persoane de care nu vream sa ne amintim sau sa le rostim numele..sunt momente in care vrem sa ne izolam si sa ne inchidem in noi..dar oare cand a dat roade metoda asta?
Sunt momente in care vrem sa tipam de fericire sau tristete..si suntem retinuti..ce oare ne opreste de fapt sa ne dezlantuim si sa dam frau liber actiunilor noastre?
Pentru ca la fel ca ploaia de vara problemele sau momentele triste vin si pleaca la fel de repede.Pentru ca atunci cand esti ranit esti invatat sa-ti lingi ranile singur..dar oare te-ai gandit ca ar fi mai bine sa o faci avand pe cineva langa tine?
Pentru ca singuratatea este trista si nesatisfacatoare imi doresc schimbare,pentru ca pot fi altfel decat asa si pentru ca nu exista "nu pot" exista "nu vreau" sau "nu simt nevoia"..Pentru ca exista "te iubesc" si "iarta-ma" in acelasi timp,nu vad de ce nu le-ai rosti avand un scop care sa duca la un rezultat mai bun.Pentru ca exista goluri si lipsuri,pentru ca exista momente de meditatie,pentru ca exista regrete,pentru ca exista fericire si tristetepentru ca nu exista nimic perfect.Pentru ca nu sunt frumoasa tot timpul si pentru ca sunt fericita mai mult cu tine decat singura si pentru ca imi pare rau.Pentru ca pot incerca sa zambesc chiar si atunci cand nu am chef si pentru ca pot spune "te iubesc" chiar daca nu vorbesti cu mine.Pentru ca mi-edor de tine si pentru ca imi trec mii de ganduri prin cap.Pentru ca urasc basmele si finalurile fericite[perfecte] pentru ca vreau sa rad mai mult,pentru ca vreau sa iubesc mai mult,pentru ca vreausa ma descopar si pentru ca vreau sa ma descoperi.Pentru ca din greseli invatam si prin greseli iertam.Pentru ca pentru mine nu exista"Gata,renunt",ci exista"Nu-i nimic!Mergem mai departe impreuna".Pentru ca am nevoie de tine si pentru ca urasc iarna.Pentru ca visele se pot implini atunci cand crezi cu adevarat ca pot deveni reale si pentru ca cosmarurile trec odata cu fericirea.Pentru ca nu pot adormi fara sa-mi spui"Noapte buna si te iubesc",pentru ca realizez prea tarziu ca tu esti motivul pentru care sunt diferita,pentru ca ma subestimez si pentru ca pot schimba lumea daca inchid ochii si imi doresc cu adevarat asta.
Pentru ca nu am renuntat la ce imi place si pentru ca am reusit [mai mult sau mai putin] sa fiu mai optimista.Pentru ca imi place culoarea parului meu si pentru ca-mi ador ochii.Pentru ca nu sunt narcisista ci doar pe jumatate modesta.Pentru ca acum ma gandesc la tine si incep sa plang[plang pentru ca regret].Pentru ca in final tot iti spun "noapte buna si te iubesc" si pentru ca imi doresc sa evoluez.


Question:Why me?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu