Romania.Brasov.Locul cu cei mai multi cocalari,cele mai multe tarfe.

Oh my God!Cum dracu?Sa ai 13,14,15 ani si sa-ti faci poze indecente doar pentru a atrage atentia?Tind sa cred ca sunt singura cu capu' pe umeri pe langa cei din jurul meu..Ce dracu?Sunt eu de pe alta planeta sau s-au tampit de tot ceilalti.Nu mai inteleg..Cu ce te ajuta sa ai enspe mii de comentarii pe haishit gen:"esti buna/bun" sau "te-as fute"...chiar iti doresti asta?Si se mai mira domnisoarele de ce le violeaza cocalarii pe strada.Mi-ar fi rusine.Iar in locul lor mi-as revizualiza comportamentul.La urma urmei e treaba lor..dar m-am saturat.Chiar e prea de tot.Am si eu o sora.Si n-as vrea sa ajunga chiar in halul ala.Fetelor,baieti...cu mintea mai dezghetata..grow up!!

Un comentariu:

  1. exista multe persoane car iti impartasesc parerea(printre care ma numar si eu)....lumea asta chiar o ia razna...nu numai in Brasov,ci peste tot!

    RăspundețiȘtergere