Poveste de iarna


Se apropie sarbatorile de iarna...cu Craciun si rev si toate dulcegariile din perioada asta.Urasc iarna si tot ce tine de ea..asta pe-o parte,dar pe de-alta parte perioada asta contine cele mai frumoase amintiri din ultimii ani,amintiri care nu se pot uita atat de usor,amintiri deosebit de frumoase,caci despre astea o sa vorbesc.
Imi doresc acelasi miros de portocale in spiritul sarbatorilor si acelasi zambet de la tine.Imi doresc aceleasi clipe in zile fericite ,chiar daca dureaza cateva minute,ore sau zile.
Imi aduc aminte si de copilarie totodata si de cat de fericita eram cand se apropia iarna cu toate cadourile ei frumoase.Si acum astept momentele astea,dar nu pentru cadouri ci pentru momentele petrecute cu cei pe care ii iubesc,fie ei din familie sau nu.As vrea sa simt aceiasi emotie ca si anul trecut,sa-mi tremure vocea si sa mi- se-nmoaie genunchii la auzul vocii tale si a cuvintelor de nepretuit.Normal ca-mi astept si dulciurile dragute si gustoase pe care le pot manca in exces doar acum in perioada asta,dar cel mai mult si cel mai mult le astept pentru ca mai vreau inca o amintire de "bagat in buzunar" pentru lista din capul meu.
Si pentru ca sunt o draguta anul asta o sa fiu mai diferita,mai deschisa planurilor mele de viitor si mult mai fericita ca anul trecut,si nu din obligatie,ci cu adevarat,ca sa simt si eu "magia sarbatorilor.[Desi cu tine...magia o simt in fiecare zi.]

Un comentariu: