Broken


Si cum as putea sa spun ca sunt ok si ca nu imi pasa cand viata mea e un haos?Degeaba incerc sa ma prefac ca mi-e bine..si degaba zambesc..nimic nu ma mai incalzeste,nimic nu mai e la fel.Simt ca ma pierd si it's not fun anymore,imi ascund sentimente si temeri,dar totusi faptul ca iubesc ma ajuta sa cred ca inca am o sansa cu mine,desi nu-mi pot scoate din cap imaginea mamei de acum cateva zile..Degeaba in mintea mea e.."I never meant to hurt you"..e pur si simplu fara sens.Foile goale si suspinele din fiecare seara imi rapesc cate o clipa de fericire...Am atate a vise nerealizabile si atatea defecte de reparat incat uneori simt ca nu mai am forta necesara de a continua..si dincolo de personalitatea puternica si nepasarea de care dau dovada mereu,se ascunde un suflet gol insetat de fericire.Si ce conteaza ca am pierdut mai mult decat am castigat?Ce conteaza ca imi urasc comportamentul?Ce conteaza ca gasesc alinare in fata unui strain care nici nu ma cunoaste indeajuns de bine?Am inteles ca in ochii unora nu sunt decat unesec sau o dezamagire,dar oare cer prea mult?Oare nu merit niciodata sa fiu pe deplin fericita?Oare e prea greu sa recunosc ca sunt o fraiera ca tac mereu?Ce conteaza ca nimanui nu-i pasa in fond?Ce conteaza ca toti laolalta sunteti de fapt niste prefacuti?Ce conteaza ca reusesc mereu sa pierd doar persoanele pe care le iubesc cel mai mult?Cer prea mult daca vreau sa stau cu cea mai buna prietena a mea macar o data pe saptamana?Dar ce conteaza ca eu exist de fapt,asa-i..Si de fraiera ce sunt mereu pic de vinovata..De data asta I'm the bitchy one..si atunci cand vei primi o palma,vei fi singura,cause hey!Sex is better that best friends...La tine nu se mai aplica de mult "Friends first bitches after".Incep sa te urasc pentru ca nu mai esti cea de dinainte..incep sa ma urasc ca ti-am permis sa te schimbi..si da ma urasc ca nu am renuntat la tine pentru a-ti da o letie...dar ce conteaza parerea mea..pentru ca "totul o sa fie bine" si scuzele acopera toate cacaturile...You know what?FUCK OFF!


Un comentariu:

  1. super tare piesa. imi plabe si Seether si Evanescence. am incercat sa iti citesc postarea insa pe la jumatatea ei au inceput sa ma doara ochii. ziua e foarte greu sa citesti.

    RăspundețiȘtergere