"Mai trebuie sa spun cat de mult te iubesc?"


Azi,2 aprilie,6 luni de cand suntem impreuna...si parca sunt de mii de ori mai fericita..si stiu si de ce.Am aflat pe parcursul a 6 luni cat de mult se poate schimba o persoana atunci cand iubeste..atat fizic cat si psihic..Si vreau sa iti multumesc pentru a nu stiu cata oara ca esti langa mine si ca ma faci fericita in fiecare zi.Nu mai insir toate motivele pentru care te iubesc pentru ca sunt convinsa ca le stii deja,dar vreau sa stii ca nimeni vreodata nu va fi ca tine,pentru ca esti "specialul" meu si pentru ca nu ma satur sa te privesc fericit.Pentru ca nu ma satur de caldura si sustinerea pe care mi le oferi de fiecare data cand suntem impreuna.Te iubesc de un milion de ori mai mult decat ultima oara:x


P.s:De data asta nu am cuvintele potrivite,am doar sentimente asternute...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu